A Nagy Diák Tesztek branddel és applikációval CSR kategóriában döntőbe jutott a DUE Produceri Iroda a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó nagyversenyén.
Lezajlott a Kreatív Digitial Media Best Practice digitális kampányverseny zsűrizése. Az impozáns nyolctagú zsűri CSR kategóriában a döntőbe juttatta a DUE Produceri Iroda „Nagy Diák Tesztek brand és applikáció” című pályázatát. A döntő illusztris mezőnyében olyan pályázókkal száll versenybe a DUE Produceri Iroda, mint a Próbakő Kommunikáció az Artisjus kampányával, a Mito a Coca-Cola Magyarország kampányával, a feat. a Campona kampányával, a Hintalovon Alapítvány a Magyar Telekommal és a British Petrollal, vagy a Marqard Media Magyarország Vegyél hazait! projektje.
A DUE Produceri Iroda a 2020-ban zajlott, a Nemzeti Filmintézet, a Generali a Biztonságért Alapítvány, a Pénzügyminisztérium, a MABISZ, a Diákhitel Központ, a Pénziránytű Alapítvány, a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanács, a Szent István Egyetem, a 30 éve szabadon Emlékbizottság és a Gazdasági Versenyhivatal megbízásából készített Nagy Diák Tesztek projektekkel szállt versenybe a Kreatív éves nagypályázatán.
A Kreatív által szervezett Best.net verseny a legjobb digitális kampányoknak, megoldásoknak és appoknak szóló megújított seregszemle. 2020-tól már a márkák új digitális szolgáltatásait és az online térbe költöztetett eseményeket, külső-belső streameket, webinarokat is vártak, figyelembe véve a járványhelyzet kommunikációs megoldásait.
A szakmai zsűri elnöke Pőcze Balázs, a MITO egyik alapítója volt, a tagok:
Babucs Péter (BOLD, head of art)
Farkas Vilmos (Leo Burnett, kreatívigazgató)
Juhász Péter Tibor (Vodafone, márkaigazgató)
Koralewsky Márk (ACG, digital director)
Melher Dóra (DOT Creative, Senior UX/UI Designer)
Mérő Ádám (Coca-Cola, regionális médiamenedzser)
Pál Zsombor (Kreatív, főszerkesztő)
Tőrös Balázs (Fastbridge, head of creative)
(Forrás: kreativ.hu)