A DUE Médiaügynökség és együttműködő partnere, a DUE Médiahálózat csatlakozott a Médiaunió idei kampányához. A kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, mennyire fontos, hogy mindenki kezdjen el rendszeresen sportolni, saját egészsége, jó közérzete, boldogsága érdekében.
A fiatalok esetében kiemelt jelentősége van ennek a társadalmi célú kampánynak, hiszen ebben a korban alakulnak ki szokásaik, amelyek kihatnak felnőttkori életükre is. Mivel ez a korosztály alapvetően reklámkerülő, megközelítésük hagyományos eszközökkel meglehetősen nehéz. Számukra kortársaik véleménye a leginkább mérvadó, ezért aztán vevők a korosztályuk tagjainak közreműködésével készült lapokra, rádióműsorokra, programokra.
A DUE Médiaügynökség pro bono év végéig megjelenési felületet biztosít a Médiaunió számára a havonta 30 ezer példányszámban megjelenő DUE Tallózóban. Szeptembertől elérhető a DUE Tallózó interaktív változata, amelyben kiemelt helyen (B4) kapott helyet a Médiaunió hirdetése: http://www.duetallozo.hu/lapszamok/201209/due_tallozo_2012_szeptember_interaktiv/index.html