Komoly érdeklődés övezte az NMHH által indított névpályázatot, amelyben arra kérték a fiatalokat, hogy mondják el, ők milyen nevet adnának Magyarország első médiaértés-oktató központjának. A DUE médiafelületeinek hatékonyságát is mutatja, hogy a pályázatra közel háromezer ötlet érkezett.
Az NMHH számára fontos volt, hogy a fiatalok már a kezdeményezés előkészületi szakaszában részt vehessenek. E célból indult a névpályázat, amelynek kommunikációjában a DUE is részt vett. A pályázatra több ezer pályázó mintegy 3000 névötlete érkezett be. A legtalálóbb javaslatok kiválasztása nagy feladat elé állította a H95 kezdeményezés megvalósítóit. Az NMHH és partnerei által delegált szakmai zsűri a gondos áttekintést követően hamarosan kiválasztja és a http://h95.hu oldalon közönségszavazásra bocsátja a legjobb ötleteket, amelyeket a DUE Online-on is bemutatunk.