Ismét bővült partnereink köre a hirdetési piac két kiemelkedő szereplőjével.
Az UM Telenor Magyarország, amely djuice márkáját népszerűsíti ősztől a DUE Tallózóban. A djuice márka a 15-26 éves korosztályt szólítja meg, fiatalos, lendületes szolgáltatásokkal, promóciós programokkal. A DUE Médiaügynökség által elért célcsoport a mobilszolgáltatók egyik leghálásabb felhasználói csoportja, ők a legnyitottabbak az új technikai eszközök iránt. Bíró Balázs, a djuice vezetője állandó rovattal várja a DUE Tallózó olvasóit egy éven keresztül.
Másik új partnerünk szintén a telekommunikáció szegmensből érkezett, csak gyártói oldalról, ahol a telefontól a televízióig piacvezető szerepet tölt be. Az LG Electronics az okostelefon-kampány népszerűsítéséhez használja a DUE Médiaügynökség felületeit. Indoor eszközeinkkel és print médiumunkkal informáljuk a célcsoportot az Android oprendszerű telefonokról.